Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

  • Zboží, na kterém najdete nějakou vadu nám můžete zaslat na adresu Gabriela Vaňková, Jivina 178, 294 14 Jivina, s přiloženým dokladem o koupi (může být kopie) a vyplněným reklamačním formulářem. Dopravu hradí kupující dle sazebníku přepravce. Zboží nezasílejte na dobírku.
  • Zboží určené k reklamaci je nutné zaslat kompletní a neznečištěné.
  • Reklamaci vyřídíme maximálně do 30 dnů a budeme Vás kontaktovat o průběhu celého procesu.

Možnost reklamace zboží se nevztahuje na:

  • Zboží poničené špatnou péčí
  • Zboží poničené běžným opotřebením
  • Vadu, vůči které došlo ke snížení ceny zboží

Reklamační formulář Gleash

 

Vrácení zboží

  • Zakoupené zboží je možné vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů od data doručení bez udání důvodu. Spokojenost našich zákazníků je u nás na prvním místě, a proto budeme rádi pokud důvod vrácení zboží uvedete.
  • Zboží zasílejte na adresu Gabriela Vaňková, Jivina 178, 294 14 Jivina, s přiloženým dokladem o koupi (může být kopie) a vyplněným formulářem. Dopravu hradí kupující dle sazebníku přepravce. Zboží nezasílejte na dobírku.

Možnost vrácení zboží se nevztahuje na:

  • zboží vyrobené na míru
  • zboží, které vykazuje závadu (v tom případě je nutné postupovat dle reklamačního řádu)
  • zboží, které jeví jakékoliv známky použití

Odstoupení od smlouvy Gleash

 

Výměna zboží

  • Při špatně zvolené variantě zboží není výměna možná. V případě zájmu o jinou variantu, prosím nevyhovující zboží vraťte dle pokynů výše a objednejte variantu správnou.
Zpět do obchodu