Reklamace a vrácení zboží
Reklamace
- Zboží, na kterém najdete nějakou vadu nám můžete zaslat na adresu Gabriela Vaňková, Jivina 178, 294 14 Jivina, s přiloženým dokladem o koupi (může být kopie) a vyplněným reklamačním formulářem. Dopravu hradí kupující dle sazebníku přepravce. Zboží nezasílejte na dobírku.
- Zboží určené k reklamaci je nutné zaslat kompletní a neznečištěné.
- Reklamaci vyřídíme maximálně do 30 dnů a budeme Vás kontaktovat o průběhu celého procesu.
Možnost reklamace zboží se nevztahuje na:
- Zboží poničené špatnou péčí
- Zboží poničené běžným opotřebením
- Vadu, vůči které došlo ke snížení ceny zboží
Vrácení zboží
- Zakoupené zboží je možné vrátit v zákonné lhůtě 14 dnů od data doručení bez udání důvodu. Spokojenost našich zákazníků je u nás na prvním místě, a proto budeme rádi pokud důvod vrácení zboží uvedete.
- Zboží zasílejte na adresu Gabriela Vaňková, Jivina 178, 294 14 Jivina, s přiloženým dokladem o koupi (může být kopie) a vyplněným formulářem. Dopravu hradí kupující dle sazebníku přepravce. Zboží nezasílejte na dobírku.
Možnost vrácení zboží se nevztahuje na:
- zboží vyrobené na míru
- zboží, které vykazuje závadu (v tom případě je nutné postupovat dle reklamačního řádu)
- zboží, které jeví jakékoliv známky použití
Výměna zboží
- Při špatně zvolené variantě zboží není výměna možná. V případě zájmu o jinou variantu, prosím nevyhovující zboží vraťte dle pokynů výše a objednejte variantu správnou.